Kraj

"Kukbuk" i "K Mag" mają nowego marketing supervisora

Marta Oczkowska została nowym supervisorem w dwóch redakcjach.

"Kukbuk" i "K Mag" mają nowego marketing supervisora
Marta Oczkowska awansowała na stanowisko marketing supervisora w wydawnictwach “K Mag” i “Kukbuk”. Wcześniej w magazynie “K Mag” odpowiadała za patronaty medialne, organizację eventów oraz realizację projektów niestandardowych. Od teraz będzie również nadzorować wszystkie projekty marketingowe oraz eventy w obu redakcjach.

Wcześniej Oczkowska zdobywała doświadczenie zawodowe m.in.: 
w międzynarodowym portalu The Fashion Insider, w Moda Forte, pomagając przy organizacji łódzkiego Fashion Week oraz w agencji reklamowej TBWA, gdzie została laureatką konkursu dla młodych talentów – Young Blood. Z wydawnictwem 
”K Mag” związana jest od 2012 r.

Marta Oczkowska jest absolwentką stosunków międzynarodowych i dziennikarstwa na Uniwersytecie Łódzkim. W ramach tego drugiego studiowała również PR na Uniwersytecie w Alicante.

“K Mag” ukazuje się od stycznia 2009 r. w aktualnym nakładzie 60 tys. egzemplarzy i jest magazynem o modzie, stylu, kulturze, dizajnie, fotografii i modzie. Redaktorem naczelnym pisma jest Mikołaj Komar, dziennikarz i fotograf.

Magazyn kulturalno-kulinarny “Kukbuk” łączy autorskie sesje fotograficzne z artykułami o tematyce okołokulinarnej, dotyczących takich zagadnień jak antropologia jedzenia, kultura, sztuka, dizajn. “Kukbuk” dostępny jest w ponad 800 miejscach sprzedaży w całej Polsce.