Kraj

"Kukbuk" przygotował świąteczne wydanie

Wydawca wspiera nowy numer kampanią.

"Kukbuk" przygotował świąteczne wydanie
Magazyn kulturalno-kulinarny “Kukbuk” kończy w tym roku trzy lata. Nowe wydanie świąteczne pt. “Dziadek do orzechów” wspiera kampania reklamowa. Jubileuszowy numer promowany będzie w sieci kin Cinema City, na kanale Kuchnia+ oraz w Radiu RDC.

W specjalnym wydaniu redakcja skupia się na celebracji zarówno świątecznych przygotowań, jak i urodzin magazynu. W magazynie przeczytamy m.in. rozmowę z Mariuszem Trelińskim (dyrektorem artystycznym Teatru Wielkiego – Opery Narodowej o drugim dnie mody na jedzenie) i Michałem Szulcem.
Tematem kulinarnym są przekąski na domowe przyjęcia. Są one również tematem sesji okładkowej, która z okazji jubileuszu jest rozkładana (Z-gate). Same święta w tym numerze będą obecne w formie: dań bożonarodzeniowych inspirowanych kuchnią południowo- i północno-niemiecką, mikołajkowych przepisów na słodkie prezenty i ścieżki dźwiękowej dopasowanej do grudniowych spotkań z przyjaciółmi.