ING Bank Śląski (ING Bank) rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej. Promuje w niej konta oszczędnościowe i przekonuje nas, że ważniejsze od indywidualnych sposobów na oszczędzanie jest to, abyśmy postawę oszczędzania utrwalali i pielęgnowali. Stąd puenta kampanii: ”Dla jednych ważne ile, dla innych ważne na czym, ale najważniejsze że oszczędzamy”.
W reklamach występują aktorzy Agata Kulesza i Jacek Braciak.
– ING jako ekspert od oszczędzania z jednej strony pozytywnie inspiruje, prezentując w spotach TV różne postawy ”sprytnie oszczędzających”, z drugiej proponuje konkretne narzędzia, które są pomocne w nauce oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie. Myśl ta stała się podstawą idei kreatywnej wykorzystywanej w internecie w postaci akcji “Program 21 dni”, której start planowany jest już wkrótce – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.
Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media.