Kraj

Kulesza i Braciak w kolejnych reklamach ING Banku

Brain i Lowe Media przygotowały dla banku nową odsłonę kampanii.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJdFLbIl6Pb8%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FAyNi_gHkoHw%22%7D
ING Bank Śląski (ING Bank) rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej. Promuje w niej konta oszczędnościowe i przekonuje nas, że ważniejsze od indywidualnych sposobów na oszczędzanie jest to, abyśmy postawę oszczędzania utrwalali i pielęgnowali. Stąd puenta kampanii: ”Dla jednych ważne ile, dla innych ważne na czym, ale najważniejsze że oszczędzamy”.

W reklamach występują aktorzy Agata Kulesza i Jacek Braciak.

– ING jako ekspert od oszczędzania z jednej strony pozytywnie inspiruje, prezentując w spotach TV różne postawy ”sprytnie oszczędzających”, z drugiej proponuje konkretne narzędzia, które są pomocne w nauce oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie. Myśl ta stała się podstawą idei kreatywnej wykorzystywanej w internecie w postaci akcji “Program 21 dni”, której start planowany jest już wkrótce – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim.

Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Lowe Media.