Kraj

Kulturalne spoty Kujawsko-Pomorskiego [wideo]

Za wszystkie działania promocyjne, w tym za przygotowanie spotów i planowanie oraz zakup mediów, odpowiada agencja Trzy Drugie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIbEFEOaabtU%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
15 września br. rozpoczęła się emisja 37 spotów telewizyjnych promujących “Kujawsko-Pomorskie Menu Kulturalne”. Kampania potrwa dwa tygodnie i obejmie TVP Kultura, TVP2 oraz TVP Polonia. Twarzą akcji jest Kuba Marcinowicz, dziennikarz związany z Polskim Radiem.

W tym samym czasie, czyli od 15 września br., w miastach wojewódzkich będzie miała miejsce kampania outdoorowa. 20 września 2014 r. rusza weekendowa kampania radiowa, w ramach której zostanie wyemitowanych 21 spotów w Trójce.

Za wszystkie działania promocyjne, w tym za przygotowanie spotów i planowanie oraz zakup mediów, odpowiada agencja Trzy Drugie.