Kraj

Kurczak Zagrodowy spaceruje po billboardach

Firma Drosed zorganizowała promocję dla swojego produktu w przestrzeni miejskiej.

Kurczak Zagrodowy spaceruje po billboardach
Kampania firmy Drosed potrwa do końca miesiąca. Działania promocyjne mają na celu wsparcie sprzedaży Kurczaka Zagrodowego z Podlasia. Billboardy premium o wymiarach 6×3 będą rozmieszczone w kilkunastu lokalizacjach w Warszawie, Krakowie i we Wrocławiu.

Reklama podkreśla wiejskie pochodzenie i tradycyjny smak produktu. Przedstawia sielankowy charakter podlaskiego krajobrazu, regionu, w którym – jak zapewnia firma – hodowany jest Kurczak Zagrodowy. W podobnym tonie utrzymane jest hasło billboardu “Gdy tęsknisz za domowym smakiem”. Reklama ma wskazywać drugie oblicze produktu skierowanego do nowoczesnych konsumentów, zilustrowane wnętrzem współczesnej kuchni.

Za kreację i realizację kampanii na billboardach, a także za zakup mediów odpowiada agencja Different Media.

Akcja billboardowa jest jednym z elementów listopadowej kampanii promocyjnej Kurczaka Zagrodowego. Głównym jej celem jest wzmocnienie wizerunku i świadomości marki wśród konsumentów. Wprowadzeniu na rynek produktu w nowej etykiecie towarzyszy uruchomiony w kwietniu br. specjalny serwis internetowy www.zagrodowy.pl. Konsumenci znajdą tam przydatne informacje, przepisy i porady, a także wyszukiwarkę punktów sprzedaży.