Przetargi

L'Oreal poszerza współpracę z MullenLowe Warsaw

O działania z zakresu content marketingu i e-commerce, obejmujące kolejne marki oraz rynki.

Agencja MullenLowe Warsaw w wyniku wygranego przetargu poszerza współpracę z L’Oréal Polska o działania z
zakresu content marketingu i e-commerce, obejmujące kolejne marki oraz rynki. Współpraca ma charakter długoterminowy i dotyczy rynku polskiego oraz regionu bałtyckiego (Litwa, Łotwa, Estonia).

Agencja odpowiadać będzie za kreacje i kontent do kampanii e-commerce marek L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline, NYX i Mixa, a także za zadania związane z zarządzaniem stronami internetowymi Garnier, Mixa i MNY w Polsce i
krajach bałtyckich.

MullenLowe Warsaw współpracę z L’Oréal Polska rozpoczęła w 2017 r., wówczas zajmowała się obsługą digital całej kategorii Face Care marki Garnier. Od 2019 r. pracowała także dla pozostałych kategorii marki Garnier: Hair
Care (Fructis, Botanic Therapy), Body Care (Ambre Solaire), Deo oraz dla marki Mixa.