Agencja Labcon przygotowała kampanię “Atopowe wsparcie od Avène”, w której promuje innowacyjną gamę produktów Gama XeraCalm A.D przeznaczonych do pielęgnacji twarzy i ciała niemowląt, dzieci i dorosłych mających problemy z atopową skórą.
Na kanałach social media i na dedykowanej stronie internetowej wystartował konkurs “Kojące opowieści”, w którym nagrodą główną jest 3-tygodniowy pobyt dziecka z rodzicem w Centrum Hydroterapii w Avène we Francji, a także dwie nagrody dodatkowe: dziesięć rocznych zapasów dermokosmetyków do pielęgnacji skóry atopowej oraz dziesięć jednorazowych zestawów XeraCalm A.D. Zadanie konkursowe składa się z trzech kroków: przygotowanie przez rodzica kojącej opowieści na dobranoc dla swojego dziecka w dowolnej formie (tekst, zdjęcie lub wideo); opublikowanie jej jako postu lub rolki na Instagramie z użyciem KojaceOpowiesciAvene oraz uzupełniająco: #AtopoweWsparcieodAvene; przesłanie poprawnie wypełnionego formularza, pobranego ze strony WWW. Akcja potrwa do 5 kwietnia.