Przetargi

Labcon obsługuje markę Adidas

Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations.

Należąca do Group One agencja Labcon wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Adidas (obuwie i odzież sportowa) na polskim rynku. Będzie odpowiedzialna za wdrażanie strategii komunikacji dla wszystkich kategorii wspieranych lokalnie przez Adidas, w kanałach digital, social media, PR & influence oraz event management. Działania obejmują m.in. współpracę z influencerami i ambasadorami marki, content management, oprawę graficzną, organizację eventów oraz media relations. Współpraca została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

Agencja Labcon, należąca do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One, powstała w maju 2017 r. Zarządza nią Marta Łysiak. W ciągu roku Labcon zrealizował m.in. kampanie dla L’Oreal Paris, Maybelline New York, Garnier, Jaguar, Estee Lauder, BBC, Hochland, Lenovo, Remington. Za projekt Make Up in the City zrealizowany dla Maybelline New York, agencja otrzymała dwie srebrne statuetki Effie Awards 2018.