Reklama

Personalia

Top news

Open

Labcon poszerza kompetencje data-driven creatives o ofertę rich media

Za nową ofertę odpowiadają Krystian Wydro (Labcon) oraz Michał Kukuła (SalesTube).

Agencja kreatywna Labcon poszerzyła swoją ofertę data-driven creatives o kompetencje richmediowe i rozwija zespół, który zajmie się projektami na pograniczu kreacji i mediów. W ramach Group One we współpracy z agencją SalesTube stworzyła ofertę Rich One, za którą odpowiadają Krystian Wydro (design team leader Labcon) oraz Michał Kukuła (head of programmatic buying w SalesTube).
Agencja Labcon w ramach kompetencji data-driven creatives oferuje klientom takie rozwiązania jak kreacje dynamiczne na platformach GMP i AdForm. Poszerzenie jej o rich media oraz rozbudowa działu graficzno-deweloperskiego to kolejny krok w rozwoju agencji.
– W 2023 r. marketerzy jeszcze dokładniej analizują każdą złotówkę zainwestowaną w działania komunikacyjne i dużo bardziej przyglądają się efektywności prowadzonych działań. Ważne jest zaangażowanie użytkownika i interakcja, ale w równym stopniu czerpanie z danych i ciągła optymalizacja działań. To kierunek rozwoju kreacji, którą od początku istnienia Labcon integrujemy w Group One z mediami w modelu house of communication. Szukamy dla naszych klientów nowych rozwiązań, jak wykorzystywać dane w kreacji, i wciąż rozwijamy wachlarz oferty data-driven creatives – mówi Marta Łysiak, dyrektor zarządzająca Labcon.