Kraj

Laboratorium wizualne LED space Warexpo

To efekt współpracy firmy outdoorowej ze School of Form Uniwersytetu SWPS. 

Trzy 30-metrowe ekrany LED space Warexpo w centrum Warszawy stały się laboratorium treści wizualnych w przestrzeni publicznej. W ramach współpracy grupa studentów i studentek School of Form Uniwersytetu SWPS zmierzyła się z tym nośnikiem, tworząc zarówno śmiałe materiały wizualne, jak i zestawienie dobrych praktyk dla projektantów.

Efekty działań zespołu projektowego pracującego pod opieką Izy Rutkowskiej i Krzysztofa Łukomskiego, w partnerstwie ze spółką Warexpo, zostały wyemitowane w przejściu podziemnym pomiędzy pierwszą a drugą linią metra. Zespół badał potencjały nowego typu komunikacji na ekranach w przestrzeni miasta i odpowiadał na pytanie: co może dzisiaj, w natłoku treści komercyjnych, prowokować interakcje i generować dialog z nośnikami reklamowymi oraz od czego to zależy? 

Przestrzeń LED space składa się z trzech ekranów, umieszczonych na trzech ścianach stacji Metro Świętokrzyska. Codziennie podziemny pasaż przemierza ok. 30 tysięcy osób.