Kraj

Łaciata wspiera śmietanki

Wystartowała jesienna kampania marki.

Wystartowała jesienna odsłona kampanii wspierającej markę Śmiatanki Łaciatej z portfolio Mlekpolu. Zaplanowano działania digitalowe oraz billboardy sponsorskie emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Ich celem jest zwrócenie uwagi konsumenta na uniwersalność i możliwość wykorzystania produktów w kuchni.  
 
Śmietanki Łaciate 12% i 18% są promowane poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat, TVN oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w internecie – kampania display, social media, YouTube. Ważnym elementem kampanii jest platforma www.najlepszewkuchni.pl, gdzie konsumenci znajdą przepisy. Na stronie zamieszczane są również inspiracje kulinarne z użyciem śmietanek Łaciatych. Działania promocyjne zaplanowane są do 8 listopada 2020.
Za obsługę kampanii sponsoringowej i zakup mediów odpowiada Wavemaker, za realizację kampanii internetowej – agencja F11.