Kraj

Łaciate promuje swoje ekologiczne opakowania w nowej kampanii

Działania realizowane są w digitalu i na OOH.

Łaciate promuje swoje ekologiczne opakowania w nowej kampanii
Jak informowaliśmy w serwisie MMP24 z 3 września, marka mleka Łaciate z portfolio Mlekpolu wprowadziła swoje flagowe mleko w nowym, ekologicznym opakowaniu. Towarzyszy temu kampania digital i OOH. Działania przygotowały agencje Leo Burnett Warszawa i Wavemaker.
Opakowanie mleka Łaciate w 89% składa się z odnawialnych surowców: kartonu z drewna oraz plastiku z trzciny cukrowej, z którego m.in. zrobiona jest zakrętka. Dzięki temu ma mieć mniejszy ślad węglowy niż wersja z tradycyjnym plastikiem. Papier użyty do produkcji opakowania pochodzi z drewna z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Opakowanie, którego producentem jest firma Tetra Pak, w całości nadaje się do recyklingu – należy je wrzucić do żółtego pojemnika.
Leo Burnett Warszawa przygotowała kampanię informującą o nowym opakowaniu. Agencja odpowiada za koncept kreatywny i realizację materiałów do kanałów digital (w tym animowane banery) oraz na nośniki reklamy zewnętrznej (OOH). Za przygotowanie strategii mediowej i zakup mediów odpowiada Wavemaker.