Kraj

Lajkonik w pierwszej kampanii od 2010 r.

Za przygotowanie spotu odpowiada agencja GPD Agency, zakupem mediów zajęła się agencja Spark Foundry. Za działania w social mediach odpowiada agencja Kamikaze, a działania PR prowadzi Q&Communications.

“Pociąg do Lajkonika” – wystartowała kampania produktów marki Lajkonik Junior z portfolio firmy Balhsen. To pierwsza od 2010 r. kampania reklamowa marki, która ruszyła na początku sierpnia i potrwa do końca miesiąca.

W spocie reklamowym marki pokazana jest rodzinna wakacyjna podróż, podczas której czas umilają bohaterom przekąski Lajkonik Junior. Celem wesołej podróży jest Kraków, gdzie w podkrakowskiej Skawinie powstają produkty Lajkonik Junior, których legendarny smak cieszy kolejne pokolenia.

Kampanię Lajkonik Junior zaplanowano w telewizji i internecie. Przez cały sierpień spoty 30- i 15-sekundowe będzie można oglądać w największych stacjach telewizyjnych oraz w sieci. Ponadto w telewizji pojawią się także billboardy sponsorskie. W digitalu zaplanowana natomiast została kampania zasięgowa, w której wykorzystane zostaną formaty wideo, display oraz rich media. Kampania realizowana będzie także w kanałach social media.

https://www.youtube.com/shorts/qqJkdjGUH1Y


– W pierwszej od kilkunastu lat kampanii chcieliśmy pokazać nie tylko szerokie portfolio marki, w skład którego wchodzą Paluszki, Safari, w Podróży, Wesołe Literki i Buźki, ale i podkreślić wszystkie przyjemne aspekty, jakie wiążą się z chrupaniem produktów Lajkonik Junior – mówi Michał Kawa, marketing manager marki Lajkonik.

Lajkonik Junior posiada 11,1% udziałów wartościowych w kategorii Słone Pieczywo.