Kraj

Lay's reklamuje zwycięski smak [WIDEO]

W spocie reklamowym nadal występuje aktor Paweł Wilczak.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FoDz-IpLm9zU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie na rynek zwycięskiego smaku chipsów – Lays’ Kabanostrrre. Jest to ostatni etap kampanii towarzyszącej konkursowi Lay’s “Wymyśl Nowy Smak”, o którym pisaliśmy tutaj.

30-sekundowy spot z udziałem Pawła Wilczaka emitowany będzie w TVN, TVN Siedem, Polsacie, Polsacie 2, Polsat News, Polsat Cafe, TV4, Discovery, kanałach tematycznych z pakietu Atmedia, 4FunTV, RebelTV. Ponadto będzie realizowana kampania w serwisie www.lays.pl i Facebooku.

Kampania potrwa do 17 sierpnia.

Za kreację odpowiada agencja BBDO, za zakup mediów Media Direction OMD, a działaniami PR zajmuje się Multi Communications.