Kraj

Lech z festiwalową kampanią

Marka piwa będzie obecna podczas letnich festiwali muzycznych.

Lech z festiwalową kampanią
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, dla jednej ze swoich kluczowych marek – Lech Premium – przygotowała kampanię, w której podkreśla, że marka jest sponsorem letnich festiwali muzycznych: Audioriver, OFF Festival i Pol’and’Rock. To powrót do platformy Lech Music realizowanej także w ub.r. Poza festiwalowymi koszulkami stworzonymi przez polskich grafików, w te wakacje producent przygotował również limitowane edycje puszek, strefy na najważniejszych muzycznych festiwalach i cykl koncertów pod szyldem Lech Music Tour, w ramach którego przez całe wakacje organizowane będą koncerty znanych polskich artystów (dalsze informacje, daty oraz miejsca koncertów będą podawane na stronie internetowej marki).

Letnia komunikacja marki potrwa do końca sierpnia. Za przygotowanie spotu reklamowego, strony www oraz za działania w social media odpowiada agencja Cut the Mustard. Współpracę z influencerami i grafikami oraz działania PR koordynuje agencja Tailor Made PR. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, zaś nad technicznym przebiegiem konkursu i zgłoszeniami czuwa Afekt.