Firma Lego Polska rozpoczęła kampanię “Lego Adults Welcome”, która tym razem skierowana jest wyłącznie do osób dorosłych. Działania reklamowe obejmują m.in. niestandardową promocję w TVN Turbo, w ramach której
razem z zespołem redakcyjnym stacji i Adamem Kornackim (dziennikarz, kierowca rajdowy) przygotowano specjalne winiety promujące zestawy. Dodatkowo przewidziano również wsparcie wideo, display, promocję w wybranych magazynach oraz niestandardową współpracę z Onetem (artykuły sponsorowane, sponsoring jednego z odcinków #OnetRano).
Pomysłodawcą kampanii jest zespół marketingowy Lego Polska. Za realizację, planowanie i zakup mediów dla tej akcji odpowiadają Initiative Junior (brand agencji mediowej Initiative skierowany do obsługi Lego) oraz Reprise. Oba brandy należą do grupy Mediabrands. Materiały powstały lokalnie, we współpracy z agencją NetHouse. Za aktywację influencerską odpowiada agencja Ogilvy. Akcja reklamowa potrwa kilka tygodni.