Kraj

Lego reklamuje klocki dla dorosłych

Za realizację, planowanie i zakup mediów dla tej akcji odpowiadają Initiative Junior oraz Reprise.

Firma Lego Polska rozpoczęła kampanię “Lego Adults Welcome”, która tym razem skierowana jest wyłącznie do osób dorosłych. Działania reklamowe obejmują m.in. niestandardową promocję w TVN Turbo, w ramach której
razem z zespołem redakcyjnym stacji i Adamem Kornackim (dziennikarz, kierowca rajdowy) przygotowano specjalne winiety promujące zestawy. Dodatkowo przewidziano również wsparcie wideo, display, promocję w wybranych magazynach oraz niestandardową współpracę z Onetem (artykuły sponsorowane, sponsoring jednego z odcinków #OnetRano).

Pomysłodawcą kampanii jest zespół marketingowy Lego Polska. Za realizację, planowanie i zakup mediów dla tej akcji odpowiadają Initiative Junior (brand agencji mediowej Initiative skierowany do obsługi Lego) oraz Reprise. Oba brandy należą do grupy Mediabrands. Materiały powstały lokalnie, we współpracy z agencją NetHouse. Za aktywację influencerską odpowiada agencja Ogilvy. Akcja reklamowa potrwa kilka tygodni.