Przetargi

Lemon Blue przygotuje tegoroczne kampanie Perły

Browary Lubelskie "Perła" SA rozstrzygnęły przetarg na przygotowanie wiosennej i jesiennej kampanii swojej sztandarowej marki piwa Perła. Wygrała go agencja...

Browary Lubelskie “Perła” SA rozstrzygnęły przetarg na przygotowanie wiosennej i jesiennej kampanii swojej sztandarowej marki piwa Perła. Wygrała go agencja Lemon Blue, która w finale pokonała agencję Ad King.

W przetargu startowały również: McCann Erickson, Juicy, S4 oraz Jasieński/Stadnicki Advertising.

Planowanie i zakup mediów Browary Lubelskie będą prowadziły tak jak dotychczas, czyli we własnym zakresie.

Piwo Perła, dostępne w trzech wariantach: Perła Chmielowa (pils), Perła Mocna (zawartość alkoholu 7 proc). i wprowadzona w ub.r. Perła Export, to jedna z najsilniejszych marek regionalnych piwa w kraju. (MB)