Kraj

Lemon dołączył do Klubu Producentów Reklamowych SAR

Do klubu należy obecnie siedem studiów produkcyjnych.

Klub Producentów Reklamowych SAR znowu się powiększył. Lemon Film dołączył do klubu, który teraz liczy siedem studiów produkcyjnych.

W ramach obecnie realizowanej strategii Klub działa na rzecz upowszechnienia modelu wyłącznej współpracy producentów i reżyserów, który zgodnie z rekomendacją Białej Księgi Komunikacji Marketingowej najpełniej przekłada się na efektywną i jakościową produkcję.

– Obserwując przez lata różne organizacje branżowe, mieliśmy wrażenie, że ich działania nie były skuteczne. Z KPR SAR już widzimy, że jest inaczej. Powstał w końcu podmiot, który faktycznie może coś zmienić, jak chociażby poprawić standardy współpracy i relacji z klientami, tworzyć bardziej partnerski dialog. Wydaje nam się, że jako studio z wieloletnim doświadczeniem mamy nie tylko wiedzę, ale i odpowiednią perspektywę czasu, by móc dostrzec kierunki, w jakich branża zmierza. I właśnie tym chcemy się jako członek KPR SAR dzielić – mówi Jarek Gajewski, CEO Lemon.

Tagi