Klub Producentów Reklamowych SAR znowu się powiększył. Lemon Film dołączył do klubu, który teraz liczy siedem studiów produkcyjnych.
W ramach obecnie realizowanej strategii Klub działa na rzecz upowszechnienia modelu wyłącznej współpracy producentów i reżyserów, który zgodnie z rekomendacją Białej Księgi Komunikacji Marketingowej najpełniej przekłada się na efektywną i jakościową produkcję.
– Obserwując przez lata różne organizacje branżowe, mieliśmy wrażenie, że ich działania nie były skuteczne. Z KPR SAR już widzimy, że jest inaczej. Powstał w końcu podmiot, który faktycznie może coś zmienić, jak chociażby poprawić standardy współpracy i relacji z klientami, tworzyć bardziej partnerski dialog. Wydaje nam się, że jako studio z wieloletnim doświadczeniem mamy nie tylko wiedzę, ale i odpowiednią perspektywę czasu, by móc dostrzec kierunki, w jakich branża zmierza. I właśnie tym chcemy się jako członek KPR SAR dzielić – mówi Jarek Gajewski, CEO Lemon.