Kraj

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland realizuje kampanię Sadolin Extra

Kampania obejmuje spoty TV, które będą emitowane również na rynkach zagranicznych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F53Tf7PsRx1k%22%7D
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson Poland przygotowała kampanię ATL produktu Sadolin Extra z portfolio AkzoNobel. To druga marka AkzoNobel, która będzie obsługiwana przez tę agencję.

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland realizuje projekt w wyniku wygranego przetargu. Kampania obejmuje spoty TV, które będą emitowane również na rynkach zagranicznych. Kampania planowana jest na okres sezonu remontowego.

Media planuje i kupuje MediaCom Warszawa.

Sadolin Extra to nowoczesna lakierobejca ochronno-dekoracyjna przeznaczona do zabezpieczania drewna na zewnątrz.