Kraj

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

Agencja Leo Burnett Warszawa przejmuje odpowiedzialność za obsługę kolejnej marki Procter & Gamble w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Jest nią płyn do prania Dreft.

Chociaż koncern nie oferuje w Polsce tego produktu, to powierzył obsługę marki warszawskiej agencji, jako że jej praca została wysoko oceniona. Obsługą Dreft z ramienia client service zajmuje się Małgorzata Godlewska, account supervisor, zaś ze strony kreacji Marta Rozwadowska-Myjak, art director, oraz Ewa Jaworska, copywriter.

Agencja obsługuje zatem na potrzeby kilkunastu rynków trzy marki z kategorii laundry: Vizir (Tide), Bonux oraz Dreft, oraz lokalnie brandy: Max Factor, Always, Naturella, Discreet, Wella oraz Herbal Essences. Dla P&G pracuje również w Leo Burnett zespół digital obsługujący stale rosnącą liczbę projektów. Leo Burnett Warszawa jest hubem dla obszaru P&G CEEMEA w kategorii Fabric & Home Care. Od przyszłego roku w polskim biurze agencji powstanie kolejny hub dla nowej kategorii P&G, jednak na razie nie ujawniono, o jaką kategorię chodzi.

Leo Burnett Warszawa na mocy sieciowego rozdania rozpoczęła także obsługę Chryslera. Jest to druga obok Fiata marka samochodowa obsługiwana fullservice’owo przez agencję.