Swoją premierę ma nowy format Orange Polska, a działania wielokanałowej kampanii będą miały odsłony w telewizji, social mediach, digitalu oraz radiu. Za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii pod hasłem “Orange dla ludzi” odpowiada Leo Burnett, który wraz z Orange Polska pracował nad stworzeniem nowego formatu.
Spoty wyreżyserował Paweł Borowski. Prodigious stworzył set renderów do digitalu, wykorzystując kompetencje zespołu CGI. Produkcją zajęła się Film Produkcja, a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark. Za
planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency.
– W życiu bohaterów naszych opowieści pojawił się mały robot Max – sztuczna inteligencja, która tak naprawdę już od dawna znajduje się bardzo blisko każdego z nas. Max to przyjaciel domu, a nawet więcej – domownik, który wraz z bohaterami żyje w przyjaźni, poznają się i rozumieją nawzajem swoje potrzeby. Max uczy się rozumieć to, co jest najważniejsze w człowieku – ludzkie emocje – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo
Burnett Warszawa.