Rozpoczyna się nowa odsłona kampanii Orange na kartę przygotowana przez zespół Orange oraz agencję Leo Burnett Warszawa. Kampania jest realizowana według stworzonego przez agencję formatu, w którym w rolach głównych występują Robert Górski i Mikołaj Cieślak. Działania są realizowane w telewizji i internecie, w tym w mediach społecznościowych.
Spot zyskał nowoczesną formę dzięki zdjęciom Amona Schulza. Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa we współpracy z Orange Polska. Film wyprodukowało Tyrka Studio, a postprodukcją zajęło się studio Orka. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Planowanie i zakup mediów zostały powierzone domowi mediowemu Value Media. Za odsłonę kampanii w social mediach odpowiada Follow Agency.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty w wersjach 30- i 15-sekundowych. Będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVN. W przypadku mediów społecznościowych kreacje pojawią się w specjalnie dedykowanych formatach.