Kraj

Leroy Merlin dopinguje bohaterów domu [wideo]

Głównym elementem kampanii jest 20-sekundowy spot telewizyjny zrealizowany za pomocą drona.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Flw8Y93rU0YA%22%7D
W sklepach Leroy Merlin ruszyła akcja handlowa, w której w specjalnych cenach promowane są produkty pozwalające rozpocząć wiosenne zmiany w domu i ogrodzie. Akcji towarzyszy ogólnopolska kampania obejmująca komunikację w telewizji, radiu i na nośnikach outdoorowych.

Głównym elementem kampanii jest 20-sekundowy spot telewizyjny, zrealizowany za pomocą drona na jednym z warszawskich osiedli. Akcja “Start Sezonu” potrwa do 7 kwietnia.

Za koncept i realizację kampanii odpowiada agencja Engine, pracująca dla Leroy Merlin od początku 2014 r. Produkcją spotów zajęło się Dynamo Film. Media offline zaplanował i kupił Starcom, za media online odpowiada MEC. Przygotowaniem gazetek reklamowych i materiałów do internetu zajęła się agencja Pompidou.