Kraj

Marketing

Lewandowscy z Lidlem: rusza akcja wsparcia szkół

Sprzęt sportowy i pomoce naukowe znalazły się w puli 90 nagród, które Lidl zamierza przekazać szkołom. Warte wsparcia placówki edukacyjne wytypują klienci sklepów sieci. Ambasadorami akcji są Anna i Robert Lewandowscy.

– Cel akcji „Szkoły pełne talentów” jest nam bardzo bliski i ważny w kontekście przyszłego pokolenia dzieci, które nierzadko nie mają możliwości odkryć swoich pasji, bo nie mają ku temu warunków – mówi Robert Lewandowski, gwiazda piłki nożnej, ambasador programu. – Dlatego też całym sercem popieramy tego typu inicjatywę, która ma na celu wsparcie tysięcy polskich dzieciaków poprzez dostarczenie im sprzętu czy pomocy w rozwijaniu różnych pasji. Jest to akcja, która może odmienić ich życie – podkreśla.

Do udziału w tym przedsięwzięciu sieć zaprosiła też żonę Roberta Lewandowskiego Annę Lewandowską, medalistkę Mistrzostw Świata i Europy w karate. – Wspólnie z naszymi ambasadorami Lidl Polska obudzi młode talenty – zapowiada Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications & CSR w sieci Lidl. – Wierzymy w to, że mamy pozytywny wpływ na społeczeństwo i chcemy to przekuć w konkretne działania – uważa.

Na czym polega sam akcja? Otóż w szranki o zdobycie nagród dla swoich uczniów może stanąć każda z 20 tys. szkół w naszym kraju, bez względu na to, czy jest państwowa lub niepubliczna. Kształci się w nich prawie 5 mln dzieci. Ale to klienci będą decydować o skali wsparcia dla danej placówki – robiąc zakupy w Lidlu za minimum 50 zł (w tym biorąc minimum jeden owoc lub warzywo) dostaną voucher zwany talenciakiem, który będzie można przekazać wybranej szkole. Pula nagród została opracowana na podstawie głosów dyrektorów szkół o największych potrzebach ich placówek. Do zdobycia jest 90 nagród w 9 kategoriach, w tym sprzęt sportowy czy pomoce naukowe. Każda szkoła dostała już od Lidl Polska pakiet informujący o programie.

Akcja pełną parą ma ruszyć 5 września. W telewizji już pojawiły się spoty ją zapowiadające.

(Handelextra.pl)