Kraj

Leżajsk po 14 latach wraca do telewizji [wideo]

Rusza kampania telewizyjna marki, która w dystrybucji ogólnopolskiej jest dostępna tylko u jednego detalisty - Biedronki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F19BCb36OTzo%3Fversion%3D3%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Grupa Żywiec rozpoczyna pierwszą od wielu lat telewizyjną kampanię reklamową marki piwa Leżajsk.

To jedna z pięciu regionalnych marek Grupy Żywiec. Dlatego marketer w komunikacji reklamowej podkreśla jej pochodzenie: – Marka Leżajsk skupia w sobie najlepsze cechy Podkarpacia – prawdziwą naturę, spokój i niespieszny styl życia, które gwarantują konsumentom idealne dopełnienie chwili codziennego relaksu – mówi Beata Strzeszewska odpowiedzialna za markę Leżajsk w Grupie Żywiec.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, która wygrała ten budżet w przetargu (patrz tutaj), za planowanie i zakup mediów odpowiadał zaś dom mediowy Macroscope OMD.

To nie tylko pierwsza od wielu lat reklama telewizyjna tej marki (ostatnia miała miejsce w 1998 r.), ale bodaj pierwsza w branży piwowarskiej kampania na tę skalę marki, która w dystrybucji ogólnopolskiej jest dostępna w sklepach tylko jednej sieci detalicznej – Biedronki (Jeronimo Martins Dystrybucja).

Jak informuje producent, sprzedaż Leżajska wzrosła w pierwszej połowie ub.r. o ponad 20 proc. Grupa Żywiec chwali się także, że piwo Leżajsk eksportuje m.in. do USA i Kanady.