Kraj

LG w nietypowy sposób promuje lodówki side-by-side

Poza prezentacją sprzętu marka postawiła na nawiązanie emocjonalnej relacji z odbiorcami.

LG w nietypowy sposób promuje lodówki side-by-side
LG Electronics Polska, producent m.in. sprzętu AGD, postanowił w nietypowy sposób zareklamować swoje dwudrzwiowe lodówki (typu side-by-side). Na zlecenie marketera agencja interaktywna K2 przygotowała specjalny website, który jest osią akcji “Zapraszam do siebie”.

Korzystając z tego, że w lecie konsumenci chętnie spędzają czas z rodziną i znajomymi, LG proponuje użytkownikom tworzenie spersonalizowanych wideozaproszeń pozwalających w niebanalny sposób zaprosić przyjaciół na spotkanie. Specjalną aplikację umieszczono na stronie. Dostępnych jest 18 rodzajów zaproszeń, a każde z nich ma inny charakter, w zależności od typu planowanego spotkania – są to m.in.: impreza, kolacja, filmowy wieczór, męskie spotkanie czy spotkanie w gronie przyjaciółek.

Aby wziąć udział w konkursie, trzeba wybrać rodzaj imprezy, podać jej datę, miejsce oraz zaprosić znajomych, korzystając z Facebook Connect, e-maila lub kopiując i rozsyłając link. Później w ciągu trzech dni trzeba wrzucić zdjęcia z imprezy.

Konkurs w Facebooku rozpoczął się 27 lipca i potrwa do 24 sierpnia. Co tydzień organizatorzy najlepszych imprez są nagradzani bonami o wartości 200 zł na zakupy w internetowym sklepie Alma24.pl, zwycięzca wygra zaś bon o wartości 1,5 tys. zł.

Kampanię przygotowała agencja K2 i LG Electronics, zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.