Kraj

Liberty Direct pokonuje złośliwości losu [wideo]

Rusza drugi etap kampanii Liberty Direct promującej ubezpieczenia komunikacyjne.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fv-iRyeZn_b0%22%7D
Rusza drugi etap kampanii Liberty Direct promującej ubezpieczenia komunikacyjne. Tym razem ubezpieczyciel promuje ubezpieczenie Premium Assistance. Kampania jest elementem nowej strategii marketingowej Liberty Direct, w ramach której w kreacjach reklamowych pojawia się zabawny stworek personifikujący “złośliwość losu”.

W najnowszym spocie spuszcza on powietrze z kół oraz rozładowuje akumulator w samochodach, podczas gdy ich właściciele smacznie śpią. Działania te mają zwrócić uwagę odbiorców na zalety ubezpieczenia Assistance Premium, które zapewnia kierowcom natychmiastową pomoc między innymi w tego typu sytuacjach.  

Spoty pojawią się na antenie TVN, TVP oraz Polsatu, a także w kanałach tematycznych. Równocześnie firma prowadzi bannerową kampanię w internecie. Za kreację odpowiada agencja Adsalt. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Havas Media.