Kraj

Personalia

Liczne awanse w agencji Gameset

Pięć awansów, nowe stanowisko w agencji i jedna nowa osoba.

Senior talent managerem w Gamesecie został Michał Kisiel, który jest związany z agencją od kwietnia 2020 r. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. współpraca z youtuberami zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Dealereq, Tritsus i Ziemniak) oraz influencerami z innych platform (m.in. Brunecia czy Lempiank).

W dziale zajmującym się współpracą z twórcami promocję otrzymał również Arkadiusz Kucia, który rozpoczął pracę w Gamesecie w kwietniu 2021 r. jako junior talent manager. Obecnie jako talent manager odpowiada m.in. za rozwój oferty współpracy ze streamerami z platformy Twitch.

Na stanowisko senior sales managera – games marketing awansował Michał Znajewski, związany z grupą LTTM od 2019 r. Aktualnie jest odpowiedzialny za rozwój oferty skierowanej do klientów z branży game development.

Stanowisko senior project managera objęła Karolina Szymczak, która dołączyła do zespołu w lutym 2021 r. Zarządzała m.in. projektem Warka Planet of Gamers. Nadzoruje też działania gamingowe marki Philips w Polsce, Czechach, na Słowacji i we Francji.

Na stanowisko project managera awansował Krystian Szczepaniak. Wśród marek, które obsługiwał, były m.in. Nvidia oraz Acer. Teraz portfolio obsługiwanych przez niego klientów zostało poszerzone m.in. o firmę Erbud, która rozpoczęła współpracę z Gamesetem w zeszłym roku.

W ramach transferu wewnętrznego z działu agencyjnego do zespołu sales & strategy przeszedł Bartosz Semegin, który objął nowo utworzone stanowisko partnership managera. Odpowiada za utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami w gamingu i e-sporcie pod kątem kreowania koncepcji kampanii dla klientów agencji.

Do agencji dołączył również Krystian Czuba, który objął stanowisko junior sales managera. Do zakresu jego obowiązków należy m.in. pozyskiwanie nowych klientów, a także tworzenie ofert sprzedażowych.