Zagranica

Lidl akcentuje lokalność

Na Wyspach startują działania sieci podkreślające lokalność i wysoką jakość produktów oferowanych na półkach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FwsiVI6Vxikk%22%7D
Sieć dyskontów Lidl we współpracy z TBWA London opracowała nową odsłonę kampanii podkreślającą naturalność, wysoką jakość i lokalność produktów oferowanych na sklepowych półkach. Bohaterką spotu jest kobieta, która sama chce się przekonać co do pochodzenia mięsa w sklepie i sprawdza to osobiście na jednej ze szkockich farm. Kampania wystartowała w związku z wynikami badań, które mają świadczyć o tym, że niskie ceny Brytyjczycy utożsamiają z niską jakością. Spot ma zmieniać podejście sceptyków do zakupów w sieci. Działania obejmą telewizję, kino, prasę, radio, media cyfrowe i social media. 

(Campaign)