Na antenach Discovery Channel, Discovery Science, TLC oraz Animal Planet ruszyła niecodzienna kampania sieci Lidl Polska. Na jej potrzeby powstały do tej pory trzy kreacje, których celem jest pokazanie drogi, jaką przebywają produkty oferowane przez dyskont, od dostawcy aż na sklepową półkę. Wszystkie utrzymane zostały w konwencji krótkich form – trzyminutowych winiet komercyjnych. Na potrzeby kampanii zrealizowanych zostanie w sumie siedem miniprogramów.
– Kampania jest autorskim projektem Discovery Networks zrealizowanym we współpracy z siecią Lidl Polska. Cieszymy się, że udało się nam wspólnie stworzyć unikalny kontent, podkreślający jakość produktów marki Lidl oraz funkcję, jaką pełnią najlepsi lokalni producenci oraz dostawcy, od lat związani z marką – mówi Jacek Szymczyk, ad sales director Central Europe, Discovery Networks CEEMEA.
Za produkcję winiet odpowiedzialny był dom produkcyjny Timecode. Kampania na kanałach Discovery Networks potrwa do 20 grudnia br.