Kraj

Marketing

Lidl po raz 14. wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy

28 listopada w sklepach Lidl Polska pojawiły się gadżety, których sprzedaż wspiera cel 31. Finału WOŚP - walkę z sepsą.

Lidl Polska wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) od 14 lat. Zbiórki prowadzone w sklepach sieci przyniosły jak dotąd łącznie ponad 39 mln zł.

Wśród gadżetów z logo WOŚP dostępnych w sklepach Lidla od 28 listopada br. są T-shirty damskie i męskie, kubki, magnesy, skarpetki, torby materiałowe, nerki, długopisy, notatniki, ogrzewacze do dłoni, kalendarze i misie przytulanki.

31. finał corocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którego celem jest walka z sepsą i zakup sprzętu dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju, odbędzie się 29 stycznia 2023 r. Wśród sponsorów głównych akcji jest obok Lidla konkurencyjna sieć sklepów Biedronka, a ponadto marki Play, mBank, Mastercard, Allegro, Dawtona, Lovela, Lavazza, Lipton, Crunchips oraz Urząd m. st. Warszawy. Podczas jubileuszowego 30. finału na WOŚP zebrano rekordową kwotę ponad 224 milionów złotych.