Kraj

Marketing

Lidl podsumowuje akcję "Szkoły pełne talentów"

W akcji przygotowanej we współpracy z agencją TCC Global, promowanej przez Roberta i Annę Lewandowskich, wzięło udział 10,5 tys. polskich szkół.

Przez nieco ponad dwa miesiące (od początku września br. do 13 listopada br.) akcji klienci sklepów Lidl Polska za każde wydane 50 zł i zakup przynajmniej jednego owocu lub warzywa zdobywali jeden punkt i jeden los na loterii, a następnie mogli przekazać punkt lub punkty wybranej szkole na stronie lidl.pl/szkoly. W akcji wzięło udział 10 500 szkół, którym łącznie przekazano 26 mln Talenciaków. Można je było wymieniać na nagrody z katalogu liczącego 90 pozycji – m.in. materiały pomocnicze do nauki biologii, matematyki, informatyki czy wychowania fizycznego, artykuły plastyczne czy akcesoria do nauki muzyki. Podczas trwania akcji szkoły najchętniej wymieniały Talenciaki na sprzęt informatyczny i sportowy. W odbywających się co dwa tygodnie losowaniach miały szansę wygrać m.in. roboty edukacyjne oraz podłogi multimedialne. Losowanie nagrody głównej (3 x wyposażenie pracowni informatycznej) w loterii odbędzie 25 listopada.

– Wiedzieliśmy, że tego typu akcje cieszą się popularnością na południu i zachodzie Europy, ale założyliśmy, że liczba dołączających do niej szkół w Polsce wyniesie około 30%. Dziś, kiedy kończymy akcję, widzimy, że zapotrzebowanie na takie kampanie jest w Polsce dużo większe. Wzięło w niej dział ponad 44% szkół wyjaśnia Carlos Kruszewski Pinto, client director Eastern Europe w TCC Global, agencji marketingu lojalnościowego, która pomogła Lidlowi w przeprowadzeniu akcji.