Kraj

Lidl Polska na rzecz WOŚP

Zysk ze sprzedawanych w sieci gadżetów zostanie przekazany na realizację celów 29. finału WOŚP.

Lidl Polska po raz 12. łączy siły z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Od 30 listopada sieć rozpoczęła sprzedaż gadżetów oznaczonych serduszkiem WOŚP, z których zysk zostanie przekazany na realizację celów 29. finału WOŚP – wsparcie laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy i tym samym pomoc  potrzebującym pacjentom, głównie dzieciom i seniorom. Wśród sprzedawanych gadżetów znalazły się kubki, smycze, magnesy, skarpetki, T-shirty i torby. 

Dodatkowo od 21 grudnia rozpocznie się tradycyjna zbiórka pieniężna w sklepach Lidl, która potrwa do 9 stycznia. Klienci oraz pracownicy, którzy będą chcieli dołączyć do akcji WOŚP, będą mogli wrzucić gotówkę do skarbonek przy kasach.