Kraj

Lidl Polska w nowej kampanii dziękuje dostawcom [wideo]

Za kampanię odpowiadają GPD i Havas Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FB6QYxmOyjiA%22%7D
W spocie
telewizyjnym z nowej kampanii sieć Lidl dziękuje dostawcom za udaną współpracę oraz zachęca klientów do wybierania
polskich produktów. Przekonuje, że kupowanie produktów z Polski pozytywnie wpływa na rozwój krajowej
gospodarki oraz dostawców, którzy dzięki temu mogą tworzyć nowe miejsca pracy.

Nowa kampania sieci, której nośnikiem są spoty telewizyjne, wystartowała na początku stycznia br. i potrwa trzy tygodnie. Za produkcję materiałów marketingowych odpowiedzialna jest agencja GPD, a za zakup mediów – Havas Media.