Zagranica

Lidl z szeroką kampanią w Wielkiej Brytanii

W kampanii autorstwa Karmaramy sieć zapewnia, że jej wyróżnikiem jest jakość.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJkwFNFhxHY8%26t%3D39s%22%7D
W Wielkiej Brytanii sieć supermarketów Lidl wystartowała z rozległą, wielokanałową kampanią. której głównym hasłem jest “Quality for All”. Sieć kładzie nacisk na przystępną cenę asortymentu oraz jego wysoką jakość, a także szeroki target. 
Sieć promuje się 40-sekundowym spotem autorstwa Karmaramy. W spocie występują brytyjscy konsumenci w różnym wieku i o różnych preferencjach. Kampania nawiązuje do hasła stworzonego w 2017 r. – “Big on quality, Lidl on Price”.  
Kampania będzie miała swoje odsłony w różnych mediach. Realizacje telewizyjne będą wspierane przez zintegrowaną wielokanałową kampanię marketingową na różnych platformach, w tym w prasie, radiu, kinie i przestrzeniach zewnętrznych w okresie letnim. Kampania będzie prowadzona również w mediach społecznościowych, sklepach stacjonarnych i punktach sprzedaży.

(Marketing Week)