Zagranica

Lincoln promuje się w ciszy

Aktor Matthew McConaughey po raz kolejny twarzą kampanii luksusowego samochodu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FsYu5bo-mWXI%22%7D
Matthew McConaughey wystąpił po raz kolejny w spocie promującym nowy model luksusowego samochodu Lincoln MKZ. Kampania ma promować nowy model sedana.
Spot wyreżyserował J.C. Chandor – wieloletni dyrektor handlowy Lincolna. Trzy spoty promujące ten model mają być odzwierciedleniem przyjemności, jaka płynie z jazdy samochodem. W pierwszym spocie aktor jest golony przez profesjonalnego golibrodę, a zbliżenia golenia twarzy zestawione są z odzwierciedleniem drogi, jaką pokonuje po krętych górskich drogach Lincoln.
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgTITOmi4c78%22%7D
W drugim spocie w środku nocy aktor rzuca się tyłem do basenu, a scena zestawiona jest z uderzeniem ściany deszczu na maskę samochodu po wyjeździe z podziemnego tunelu. Aktor nie mówi ani słowa – ma to pracować na wywołanie emocji u odbiorcy i odnosić się do wrażenia gładkości i ciszy jazdy. Kampania na razie będzie miała swoje odsłony w USA i Kanadzie. Model dostępny jest w Stanach Zjednoczonych w cenie ok. 35 tys. dolarów w trzech rożnych modelach – w zależności od konfiguracji silnika.

(AdWeek)