Kraj

Lion rozdaje internety

Marka z portfolio Nestle wraz z Orange startują z promocją konsumencką.

Marka batonów Lion z portfolio Nestle Polska wystartowała z promocją konsumencką realizowaną we współpracy z operatorem Orange. Lion oferuje każdemu użytkownikowi oferty Orange na kartę 24 godziny darmowego internetu w komórce w zamian za każdy kupiony promocyjny baton z umieszczoną na opakowaniu informacją “Darmowy internet w środku”. W ramach działań marketingowych na rynku pojawi się 14 milionów promocyjnych batonów z kodami aktywującymi internet w telefonie.

Promocja wystartowała 17 sierpnia i potrwa aż do końca lutego 2016 r. Akcja będzie wsparta kampanią marketingową w ogólnopolskiej telewizji i internecie, a także na platformach VoD. Ponadto w punktach sprzedaży pojawią się materiały POS. Za kreację spotu TV odpowiada Lemon Sky J.Walter Thompson Poland. Za przygotowanie materiałów POS – Blueberry. Za zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy MEC.