Kraj

Lion zaryczy w mediach

Rusza nowa kampania batonu Nestle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FP_-hu3IUXxM%22%7D
Już jutro bedziemy mogli zobaczyć pierwsze odsłony nowej kampanii marki Lion, którą Nestle zapowiada jako “drapieżną”. Hasło przewodnie działań to “Uwolnij swoją dziką naturę”.
W ramach kampanii telewizyjnej pojawi się nowy spoty reklamowy, który ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki. Od 2010 r. Lion ma zmienioną recepturę i odświeżone opakowania. Grupę docelową nowej kampanii telewizyjnej stanowią przede wszystkim młodzi ludzie, dla których ważna jest akceptacja grupy, ale równie ważne – wyeksponowanie własnej indywidualności. Głównym motywem jest uwalnianie w sobie dzikiej natury.

Strategię oraz kreację najnowszej kampanii marki Lion opracowała agencja JWT. Za zakup mediów odpowiada MEC. Marka ma własny profil w Facebooku – będzie tam można obejrzeć dłuższą, nieemitowaną w telewizji wersję spotu reklamowego. Dodatkowo w sklepach pojawią się materiały POS.