Już jutro bedziemy mogli zobaczyć pierwsze odsłony nowej kampanii marki Lion, którą Nestle zapowiada jako “drapieżną”. Hasło przewodnie działań to “Uwolnij swoją dziką naturę”.
W ramach kampanii telewizyjnej pojawi się nowy spoty reklamowy, który ma za zadanie wzmocnić wizerunek marki. Od 2010 r. Lion ma zmienioną recepturę i odświeżone opakowania. Grupę docelową nowej kampanii telewizyjnej stanowią przede wszystkim młodzi ludzie, dla których ważna jest akceptacja grupy, ale równie ważne – wyeksponowanie własnej indywidualności. Głównym motywem jest uwalnianie w sobie dzikiej natury.
Strategię oraz kreację najnowszej kampanii marki Lion opracowała agencja JWT. Za zakup mediów odpowiada MEC. Marka ma własny profil w Facebooku – będzie tam można obejrzeć dłuższą, nieemitowaną w telewizji wersję spotu reklamowego. Dodatkowo w sklepach pojawią się materiały POS.