
Lisek.lab jest e-platformą dla partnerów biznesowych start-upu z branży q-commerce, z myślą o optymalizacji ich działań na każdym etapie sprzedażowym. Dwa główne tematy, na których będzie się koncentrować Lisek.lab, to efektywność działań i strategii marketingowych oraz zachowania zakupowe konsumentów. Aplikacja mobilna Lisek jest w stanie monitorować niemal wszystkie zachowania użytkownika od wyświetlenia reklamy do zakupu produktu. W Lisek.lab możliwe będzie także stworzenie “szytego na miarę” zestawu danych – według potrzeb partnera oraz testowanie nowych produktów pod kątem m.in. grup docelowych.
– Chcemy optymalnie wykorzystać potencjał danych, które dla naszych partnerów mogą stać się bezcennym przewodnikiem po działaniach marketingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Pozwoli to zarówno optymalizować budżety, jak i połączyć działania świadomościowe ze sprzedażą (np. za pomocą Collaborative Ads) – zapowiada Justyna Sztengreber, dyrektor marketingu Lisek.app.
Aplikacja zakupowa założona została przez Marka Kośnika i Michała Krowińskiego. Firma deklaruje, że ze swoją aplikacją dociera obecnie do ponad 3,5 miliona Polaków.