Kraj

Marketing

Top news

Lite e-Commerce uruchomił pilotaż Delio

To usługa dostawy zakupów tego samego dnia. Ma być kolejnym krokiem – po aplikacji Jush – w stronę budowania potencjału rynkowego spółki z grupy Żabka.

W początkowej fazie działalności usługa Delio świadczona przez Lite e-Commerce, spółkę z grupy Żabka, będzie dostępna dla mieszkańców Warszawy, ale start-up zapowiada szybką ekspansję. Jak przekonują twórcy Delio, jego zaletą jest asortyment o wiele szerszy niż w tradycyjnych rozwiązaniach q-commerce. Na platformie delio.com.pl można znaleźć świeże owoce i warzywa, a także owoce morza czy produkty wegańskie i ekologiczne, w dużej mierze od lokalnych dostawców. Zakupy pakowane są w biodegradowalne torby. Wszystkie opakowania są kupowane od polskich producentów, co pozwala Lite e-Commerce ograniczać swój ślad węglowy. O poważnym traktowaniu kwestii ekologicznych świadczy nie tylko współpraca z lokalnymi dostawcami i przyjazne środowisku opakowania, ale również zeroemisyjne skutery elektryczne w firmowej flocie – wyjaśnia Maciej Nowakowski, COO, Lite e-Commerce.

Lite e-Commerce przygotował dla wszystkich użytkowników Delio ofertę promocyjną – po 30 zł rabatu na pięć zamówień, jeśli tylko wartość koszyka przekroczy 100 zł. Klienci zyskają również wtedy darmową dostawę. Akcja promocyjna trwa do 15 maja br.

Delio ma być kolejnym krokiem – po aplikacji Jush uruchomionej w październiku ub.r. – w stronę budowania potencjału rynkowego spółki Lite e-Commerce.