Kraj

LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem [wideo]

Za zdjęcia odpowiada Mac "Dronksy" Poschwald.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZjtGRaOINGk%22%7D
Ruszyła kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii promującej należącą do LMC aplikację mobilną Praca za Rogiem. Celem nowej odsłony kampanii jest zwiększanie rozpoznawalności aplikacji oraz budowanie świadomości na temat jej zalet. Spot bazuje na linii kreatywnej wykorzystanej w dwóch poprzednich edycjach kampanii. Za zdjęcia odpowiada Mac “Dronksy” Poschwald.

Kampania potrwa do 20 lutego br. i będzie obejmować reklamę w stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat i TVN – zarówno w stacjach głównych, jak i kanałach tematycznych), internecie oraz komunikację w mediach społecznościowych.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Direct People Innovation. Zakupem mediów TV zajął się Wavemaker, online – Sales & More.