Kraj

L’Occitane en Provence z BrainJuice Group

Zakres działań obejmie głównie obszary SEO i SEM, ale także Facebooka i blogosferę.

L’Occitane – francuski producent naturalnych kosmetyków – rozszerza współpracę z agencją BrainJuice Group. Zakres działań obejmie głównie obszary SEO i SEM, a także Facebooka i blogosferę.

BrainJuice Group prowadzi dla L’Occitane kampanię sprzedażową nastawioną głównie na promocję ofert w e-sklepie marki. Kanały wykorzystywane do promocji to Google: Adwords, Google Display Network i remarketing;
pretargetowana kampania display oraz reklamy w YouTube. Cały ruch kierowany jest na e-sklep L’Occitane en Provence.

Dodatkowym wsparciem są działania w Facebooku, skoncentrowane wokół promocji nowości kosmetycznych oraz ofert specjalnych marki, a także działania z blogerkami, które testują najnowsze produkty wprowadzane systematycznie przez L’Occitane i organizują konkursy dla swoich czytelników.

Głównym wyzwaniem kampanii jest precyzyjnie targetowanie pozwalające na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, jaką są kobiety w wieku 24-55 z dużych i średnich miast, zainteresowane modą i urodą, pracujące na stanowiskach kierowniczych.