Kraj

Przetargi

Logitech wybrał Euvic Performance

Działania reklamowe dla Logitechu obejmują swym zakresem komunikację z wykorzystaniem: Facebooka, TikToka, Instagrama oraz współpracę z influencerami.

Grupa Euvic Performance rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem Logitech, producentem akcesoriów komputerowych i mobilnych. W ramach podpisanej umowy Euvic Performance odpowiada strategicznie i kreatywnie za kompleksową obsługę w kanałach social media w Polsce. Działania reklamowe dla Logitechu obejmują swym zakresem komunikację
z wykorzystaniem: Facebooka, TikToka, Instagrama oraz współpracę z influencerami.

Agencja odpowiada za wsparcie wprowadzenia na polski rynek nowej grupy produktów serii MX I Lift adresowanych do amatorów i profesjonalistów, którzy realizują się twórczo i zawodowo w cyfrowym świecie. Osobne kampanie kierowane są do rodziców najmłodszych użytkowników, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę w świecie online. Wśród nich są zestawy akcesoriów POP Series.