Zagranica

Lopez promuje Fiata

Fiat (Chrysler) nawiązał współpracę reklamową z Jennifer Lopez w Stanach Zjednoczonych.

Jennifer Lopez promuje Fiata 500 Cabrio w swoim najnowszym wideoklipie, który miał premierę wczoraj w kanale ESPN w ramach programu “Monday Night Football”. Wkrótce wystąpi też w spotach TV przygotowanych specjalnie na potrzeby tego modelu. Chrysler nie ujawnił, która agencja realizuje te spoty.

Fiat, który działa w USA w koncernie Chrysler Group, od dwóch miesięcy prowadzi intensywną kampanię reklamową swojej marki. W sierpniu emitowano spot “Simply More”, a wcześniej “Drive In”, w którym wykorzystano w nawiązaniu do długiej historii Fiata piosenką Presleya “Jailhouse Rock”.

Lopez w ostatnim roku promowała wiele produktów: żyletki Venus (P&G), kosmetyki L’Oreala (EverSleek), dziecięcą kolekcję Gucciego, kolekcję biżuterii Tous, kolekcję odzieży dla sieci Kohl’s. Tę ostatnią w oddzielnych odsłonach z Markiem Anthonym, z którym jest w trakcie rozwodu.

(adage.com)