Kraj

Przetargi

Top news

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z Wavemakerem

To efekt wygranego przetargu. Wcześniej budżet obsługiwał Starcom.

Firma L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie ogłosiła wyniki przetargu mediowego na obsługę swoich marek w Polsce oraz na rynkach bałtyckich. Od 2023 r. Wavemaker, agencja GroupM, będzie partnerem mediowym tego marketera. Firma podała wynik przetargu w oficjalnym komunikacie, tym samym potwierdzając nasze wczorajsze informacje ze specjalnego wydania MMP24.

L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie rozpoczyna współpracę z Wavemakerem na wszystkich rynkach hubu, tj. w Polsce, na Łotwie, Litwie i w Estonii. To wynik złożonego, kilkuetapowego przetargu na obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów.

– Agencje zaprezentowały bardzo wysoki poziom, a decyzja o wyborze partnera była bardzo trudna. Dziękujemy wszystkim zespołom za zaangażowanie i ogromną pracę włożoną w przygotowanie ofert – powiedziała Donata Wolińska, chief digital & marketing officer, L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.

„L’Oréal szukał w przetargu partnera, który będzie współtworzył wielowymiarową i wszechstronną strategię komunikacyjną dla marek koncernu, jak również wspierał L’Oréal w umacnianiu pozycji technologicznego lidera branży beauty” – zaznaczono w komunikacie.

– Przetarg L’Oréala był ciekawym wyzwaniem intelektualnym i zapowiedzią świetnej współpracy. Cieszymy się nie tylko na jej skalę, ale też innowacyjne podejście do komunikacji w L’Oréalu – komentował Paweł Gala, CEO Wavemaker Poland.

W przetargu brały udział także: agencja Initiative z grupy IPG oraz agencja Starcom należąca do Publicis Groupe, obecnie obsługująca L’Oréal. Za przygotowanie i przeprowadzenie przetargu odpowiadali po stronie L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie: Donata Wolińska, CDMO, oraz Jakub Ignaczak, digital director.

O starcie przetargu mediowego L’Oreala pisaliśmy w MMP 24 w wydaniu z 25 kwietnia br.