W czerwcu gorącym tematem były wybory prezydenckie i stąd dużym zainteresowaniem użytkowników YouTube cieszył się spot wyborczy Rafała Trzaskowskiego “Mój dom”. Trzecie miejsce w zestawieniu Ads Leaderboard zajęło wideo “Witaj na kanale Kuchni Lidla”. W reklamie wystąpili ambasadorzy marki Karol Okrasa, Kinga Paruzel i Paweł Małecki, zachęcając do subskrybowania kanału YouTube. Kampania zrealizowana została przez GPD Agency. Na czwartej pozycji znalazła się reklama McDrive (McDonald’s Polska) – za kreację odpowiadała agencja DDB Warszawa. Piąte miejsce zajął spot operatora sieci komórkowej Play z prezentacją najnowszej oferty rodzinnej marki oraz propozycją wyboru smartfonu Xiaomi Mi 10 Lite 5G.
Comiesięczny ranking spotów reklamowych oglądanych przez polskich internautów YouTube Ads Leaderboard jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana.