Kraj

Loteria Tiger Energy Drink najpopularniejszym spotem na YouTube w czerwcu [wideo]

W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2020 r. drugie miejsce zajął spot Rafała Trzaskowskiego, a trzecie - wideo zachęcające do subskrypcji kanału KuchniaLidla.pl.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNBkuRBS77aU%22%7D
Najchętniej oglądany spot w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard w czerwcu br. był zachętą do wzięcia udziału w loterii Tiger Energy Drink oraz gry wideo Need for Speed, w której główną nagrodą była Mazda RX-7. W rytm rapowanego utworu “Power is back” przewijają się obrazy z testu samochodu oraz kadry z rozgrywki Need for Speed. Za kreację spotu odpowiada agencja kreatywna Brasil, za zakup mediów – dom mediowy Starcom. Do chwili obecnej film uzyskał 1,875 mln odsłon.

W czerwcu gorącym tematem były wybory prezydenckie i stąd dużym zainteresowaniem użytkowników YouTube cieszył się spot wyborczy Rafała Trzaskowskiego “Mój dom”. Trzecie miejsce w zestawieniu Ads Leaderboard zajęło wideo “Witaj na kanale Kuchni Lidla”. W reklamie wystąpili ambasadorzy marki Karol Okrasa, Kinga Paruzel i Paweł Małecki, zachęcając do subskrybowania kanału YouTube. Kampania zrealizowana została przez GPD Agency. Na czwartej pozycji znalazła się reklama McDrive (McDonald’s Polska) – za kreację odpowiadała agencja DDB Warszawa. Piąte miejsce zajął spot operatora sieci komórkowej Play z prezentacją najnowszej oferty rodzinnej marki oraz propozycją wyboru smartfonu Xiaomi Mi 10 Lite 5G.

Comiesięczny ranking spotów reklamowych oglądanych przez polskich internautów YouTube Ads Leaderboard jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana.