Zespół Lowe Warsaw powiększa się o dwoje kreatywnych: Justynę Żychalską, która objęła stanowisko digital art directora, oraz Grzegorza Iłowieckiego – junior copywritera.
Żychalska ma pięcioletnie doświadczenie w pracy w reklamie. Karierę zawodową zaczynała w łódzkich agencjach reklamowych, m.in. w Pheno Agency, gdzie zaprojektowała logotyp Łodzi i współtworzyła identyfikację wizualną miasta Łódź. Przez dwa lata pracowała w Havas Worldwide Warsaw jako graphic designer, a następnie jako senior designer. Na koncie ma współpracę z takimi klientami jak: Pekao SA, Orange, NC+, Storck, Apsys, Loreal, Browar Namysłów.
Iłowiecki zaczyna pracę w digital marketingu. Wcześniej tworzył zarówno adaptacje, jak i pełnoprawne scenariusze teatralne i reklamowe. Film promocyjny według jego pomysłu wygrał konkurs instytutu im. Adama Mickiewicza na promocję polskiej prezydentury w Unii Europejskiej.