Kraj

Loyalty Point powołuje agencję interaktywną Bluecloud Interactive

Nową spółką pokieruje Łukasz Janowski.

Loyalty Point powołuje agencję interaktywną Bluecloud Interactive
Loyalty Point powołuje do życia nową spółkę – Bluecloud Interactive. Agencja powstała przez połączenie dotychczasowej części struktury Loyalty Point, odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań strategiczno-kreatywnych z agencją interaktywną Vacaloca. CEO nowej spółki został Łukasz Janowski (na zdj.), a Piotr Nogal w Bluecloud Interactive odpowiada za strategię rozwoju i realizację celów biznesowych.

Obecnie Bluecloud Interactive zatrudnia 35 osób. Poza zarządem kluczowy zespół spółki tworzą: Marta Palka – creative group head, Monika Donner – strategy creative director, Paulina Moryc – head of social media, Piotr Cegielski – head of UX/UI, Ewa Jakubowska – group account director. Klienci agencji to m.in.: Indygo Nails, Posh, Roko (Zbyszko), S.C. Johnson.

Łukasz Janowski ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobywał w agencjach Linea Recta (Unique One), Nano, BTL Point Group (grupa PMPG Polskie Media), Euro RSCG RD oraz OEX Cursor.

Piotr Nogal w branży e-marketingowej pracuje od 2003 r. Doświadczenie zdobył we współpracy z największymi brandami, jak: Mattel, Orlen, Zelmer, IKEA czy PWC.