Kraj

LPP bez dyrektora marketingu

Monika Kapłan-Gerc została prezesem Deni Cler.

LPP, właściciel odzieżowych marek Reserved, Cropp, House i Mohito, nie ma obecnie dyrektora marketingu. Pełniąca tę funkcję od trzech lat Monika Kapłan-Gerc została właśnie prezesem spółki DCG SA, właściciela marki odzieżowej Deni Cler (spółka zależna Vistula Group).

Monika Kapłan-Gerc zastąpiła na tym stanowisku Katarzynę Niezgodę, która złożyła rezygnację z pełnionej funkcji, nie podając powodów rozstania z firmą.

Z naszych ustaleń wynika, że obecnie obowiązki dyrektora marketingu firmy LPP przejęła Agnieszka Łabuszewska, kierownik marketingu. Nie udało nam się ustalić, czy docelowo stanowisko dyrektora marketingu w tej firmie zostanie obsadzone.

Monika Kapłan-Gerc, zanim została dyrektorem marketingu LPP, piastowała przez dwa lata podobne stanowisko w spółce Artman, do której należały marki House i Mohito. W 2008 r. doszło do fuzji LPP i Artmana.