Kraj

Reklama

Personalia

Marketing

Top news

LTTM powołuje nową strukturę zarządczą. Bombol i Bolek odchodzą z grupy

O odejściu z LTTM zdecydowali Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset).

LTTM, grupa działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców, powołuje nową strukturę zarządczą – Executive Committee (zarząd operacyjny). W jego skład weszli: Martyna Adamus (talents management director), Magda Talma (sales director), Marcin Pyć (head of network management), Sylwia Kowalska-Haupka (finance director), Olga Podzińska (HR business partner) oraz Michał Dębski (international development director).

– LTTM to ogromna siła na rynku influencer marketingu. W samym 2022 r. grupa zrealizowała na wszystkich platformach socialmediowych ponad 2300 projektów na linii marka-influencer i wypłaciła twórcom blisko 70 mln zł. Nasza sieć MCN odpowiada za 12% oglądalności YouTube w Polsce  – mówi Marcin Jeziorski, partner w Mediacap, sprawujący nadzór właścicielski nad LTTM. – Mamy ambitne plany dotyczące wzrostu tego biznesu w kolejnych latach. Chcemy, aby najważniejsze decyzje operacyjne zapadały w gronie osób, które od lat stanowią o jego sile – dlatego unowocześniamy strukturę zarządczą spółki. W najbliższym czasie będziemy chcieli jeszcze bardziej wzmocnić kompetencje tego gremium – dodaje.

Jednocześnie o odejściu z LTTM zdecydowało dwóch członków dotychczasowego zarządu – Kamil Bolek (CMO) oraz Piotr Bombol (CSO Gameset). Obaj związani z grupą od momentu jej stworzenia w 2019 r. Kamil Bolek pracował w należącej obecnie do grupy LTTM spółce LifeTube od 2014 r. Najpierw jako strategic planner, następnie PR & brand manager. W 2016 r. objął stanowisko head of communication platformy IndaHash, po czym w 2017 powrócił do LifeTube jako CMO i członek zarządu. Po połączeniu spółek TalentMedia, Gameset i LifeTube w grupę LTTM odpowiadał za jej komunikację i wizerunek wszystkich marek spółki. W 2020 r. przejął dodatkowo odpowiedzialność za monetyzację sieci partnerskiej, przychody AdSense i rozwój nowych usług dla influencerów, raportował do niego head of network management – Marcin Pyć.

Piotr Bombol jest jednym z założycieli agencji gaming marketingowej Gameset, która powstała w 2017 r. Od momentu fuzji z LTTM w 2020 r. zasiadał w zarządzie grupy oraz pełnił funkcję chief strategy officer w Gameset. Od tamtego czasu Bombol jest również udziałowcem w LTTM.